scalou Posted September 15 Share Posted September 15 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esci Posted September 25 Author Share Posted September 25 Petite mise à jour avec des photos de la 2CV, prises en intérieur. Je ne suis pas bien sûr du rendu "artistique" de la chose, je vais surement en refaire au soleil et dehors 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caphil Posted September 25 Share Posted September 25 Elle est vraiment très réussie en tout cas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scalou Posted September 25 Share Posted September 25 Splendide cette deudeuche Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bucherons Posted September 25 Share Posted September 25 Beau bleu-blanc-rouge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modérateurs mickealkeal Posted September 26 modérateurs Share Posted September 26 Très beau résultat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esci Posted September 26 Author Share Posted September 26 Merci les amis. Je suis en train de zieuter une Charleston Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
condruzien Posted October 31 Share Posted October 31 Magnifique ta deuch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MAKINEN59 Posted November 1 Share Posted November 1 Même si je déteste la voiture échelle 1 , ton montage est top ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esci Posted November 6 Author Share Posted November 6 Merci à tous Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts