Jump to content

Recommended Posts

Posted

Tout est dans le titre, j'ai foiré la peinture du châssis de ma 307 et j'aimerais savoir comment le décaper, diluant cellulosique je pense que çà ne risque rien ? Sinon :hein

Posted

Ok c'est parti non sans mal après le Glanzer et le dil cellulosique, par contre la couche d'apprêt Tam qui est de base sur le châssis est bien dure et a du mal a partir :tap

Le châssis est apprêté et peut-être passé au four :0

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 60 Guests (See full list)

  • Forum Statistics

    24.2k
    Total Topics
    582.7k
    Total Posts
×
×
  • Create New...